Prezentacja Cechy

Cennik modelu RM-Z250

Model Cena PLN
RM-Z250 29 990 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli. Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji na temat prezentowanych w cenniku motocykli.

Zaprojektowany, by wygrywać

Klasa 250 w motocrossie nie wybacza najmniejszej słabości. Właśnie dlatego całkowicie przeprojektowaliśmy i stworzyliśmy zupełnie nowy RM-Z250. Aby osiągnąć cel, niezbędna jest właściwa równowaga układu "jedź, skręcaj i hamuj", pozwalająca wygrać na tej niezwykle konkurencyjnej arenie. Intensywna praca naszych inżynierów po raz kolejny sprawiła, że RM-Z250 stał się liderem na rynku. Dzięki nowemu silnikowi o zwiększonej mocy w całym spektrum obrotów, wiodącej w swojej klasie elektronice, lżejszej ramie i wahaczowi, oraz nowemu zawieszeniu, zapewniającemu jeszcze lepsze prowadzenie. Zupełnie nowy wygląd i długa lista szeregi unnych aktualizacji, uczyniła go najsilniejszą maszyną w swojej klasie. Uważaj ... RM-Z250 jest tutaj!

Podwójne wtryskiwacze

W układzie wtrysku paliwa RM-Z250 zastosowano dwa wtryskiwacze, zamiast pojedynczego, który może być zbyt mało wydajny, przy maksymalnym zapotrzebowaniu na moc. Główny wtryskiwacz zapewnia precyzyjne dawkowanie paliwa przy niskim obciążeniu jednostki, podczas gdy wtryskiwacz dodatkowy, uaktywnia się przy wyższych obrotach, zapewniając stosowną porcję paliwa. Ponadto, gdy główny wtryskiwacz pracuje teraz w pobliżu zaworu motylkowego w korpusie przepustnicy, co powoduje lepszą atomizację, ulokowanie wtryskiwacza pomocniczego w pobliżu filtra powietrza, daje więcej czasu na atomizację dawki paliwa i lepsze chłodzenie mieszanki, dla uzyskania większej mocy.

Układ kontroli startu

Nowy system S-HAC monitoruje pozycję przepustnicy i pozycję przekładni, aby dobrać czas zapłonu, zapewniając maksymalne przyspieszenie w czasie trzech kluczowych etapów startu w motocrossie: precyzyjnego momentu uruchomienia, przejechania przez bramkę startową, a następnie przyspieszania na prostej startowej. Dostępne są trzy ustawienia, tryb A przeznaczony jest do twardszych powierzchni, w których najważniejsze jest kontrolowanie uślizgu koła, tryb B dla normalnej nawierzchni szutrowej z dobrą trakcją i ustawienie "wyłączone".

Rama

RM-Z250 wyrobił już sobie opinię jednego z najzwrotniejszych motocykli crossowych, ale zasiedliśmy do dalszej pracy, by jeszcze bardziej ulepszyć go na sezon 2019. Rama i wahacz są zupełnie nowe, a w aluminiowej ramie zastosowano kwadratowe, puste profile, pozbywając się wewnętrznego żebra, redukując masę o 370 gramów i zwiększając sztywność skrętną o 10 procent. Poprawiło to stabilność i amortyzację wstrząsów. Zastosowanie nowego procesu hydroformowania aluminiowego wahacza pozwala uzyskać zwężający się przekrój poprzeczny bez żadnego spawania, dzięki czemu nowy zestaw jest równie sztywny w przypadku cieńszych ścianek, co pozwoliło na ujęcie kolejnych 80 gramów masy

Przednie tarcze hamulcowe

Cały ten zwiększony potencjał prędkości nie pomoże, jeśli nie będziesz w stanie zachować równowagi w trójkącie "Osiągi", więc na sezon 2019 wzmocniliśmy przedni hamulec RM-Z250. Średnica tarczy została zwiększona z 250 mm do 270 mm, a materiał klocka hamulcowego został zmieniony, aby uzyskać bardziej liniową charakterystykę reakcji, gdy hamujesz mocniej.

Podwójne wtryskiwacze

W układzie wtrysku paliwa RM-Z250 zastosowano dwa wtryskiwacze, zamiast pojedynczego, który może być zbyt mało wydajny, przy maksymalnym zapotrzebowaniu na moc. Główny wtryskiwacz zapewnia precyzyjne dawkowanie paliwa przy niskim obciążeniu jednostki, podczas gdy wtryskiwacz dodatkowy, uaktywnia się przy wyższych obrotach, zapewniając stosowną porcję paliwa. Ponadto, gdy główny wtryskiwacz pracuje teraz w pobliżu zaworu motylkowego w korpusie przepustnicy, co powoduje lepszą atomizację, ulokowanie wtryskiwacza pomocniczego w pobliżu filtra powietrza, daje więcej czasu na atomizację dawki paliwa i lepsze chłodzenie mieszanki, dla uzyskania większej mocy.

Układ kontroli startu

Nowy system S-HAC monitoruje pozycję przepustnicy i pozycję przekładni, aby dobrać czas zapłonu, zapewniając maksymalne przyspieszenie w czasie trzech kluczowych etapów startu w motocrossie: precyzyjnego momentu uruchomienia, przejechania przez bramkę startową, a następnie przyspieszania na prostej startowej. Dostępne są trzy ustawienia, tryb A przeznaczony jest do twardszych powierzchni, w których najważniejsze jest kontrolowanie uślizgu koła, tryb B dla normalnej nawierzchni szutrowej z dobrą trakcją i ustawienie "wyłączone".

Rama

RM-Z250 wyrobił już sobie opinię jednego z najzwrotniejszych motocykli crossowych, ale zasiedliśmy do dalszej pracy, by jeszcze bardziej ulepszyć go na sezon 2019. Rama i wahacz są zupełnie nowe, a w aluminiowej ramie zastosowano kwadratowe, puste profile, pozbywając się wewnętrznego żebra, redukując masę o 370 gramów i zwiększając sztywność skrętną o 10 procent. Poprawiło to stabilność i amortyzację wstrząsów. Zastosowanie nowego procesu hydroformowania aluminiowego wahacza pozwala uzyskać zwężający się przekrój poprzeczny bez żadnego spawania, dzięki czemu nowy zestaw jest równie sztywny w przypadku cieńszych ścianek, co pozwoliło na ujęcie kolejnych 80 gramów masy

Przednie tarcze hamulcowe

Cały ten zwiększony potencjał prędkości nie pomoże, jeśli nie będziesz w stanie zachować równowagi w trójkącie "Osiągi", więc na sezon 2019 wzmocniliśmy przedni hamulec RM-Z250. Średnica tarczy została zwiększona z 250 mm do 270 mm, a materiał klocka hamulcowego został zmieniony, aby uzyskać bardziej liniową charakterystykę reakcji, gdy hamujesz mocniej.

Podwójne wtryskiwacze

W układzie wtrysku paliwa RM-Z250 zastosowano dwa wtryskiwacze, zamiast pojedynczego, który może być zbyt mało wydajny, przy maksymalnym zapotrzebowaniu na moc. Główny wtryskiwacz zapewnia precyzyjne dawkowanie paliwa przy niskim obciążeniu jednostki, podczas gdy wtryskiwacz dodatkowy, uaktywnia się przy wyższych obrotach, zapewniając stosowną porcję paliwa. Ponadto, gdy główny wtryskiwacz pracuje teraz w pobliżu zaworu motylkowego w korpusie przepustnicy, co powoduje lepszą atomizację, ulokowanie wtryskiwacza pomocniczego w pobliżu filtra powietrza, daje więcej czasu na atomizację dawki paliwa i lepsze chłodzenie mieszanki, dla uzyskania większej mocy.

Układ kontroli startu

Nowy system S-HAC monitoruje pozycję przepustnicy i pozycję przekładni, aby dobrać czas zapłonu, zapewniając maksymalne przyspieszenie w czasie trzech kluczowych etapów startu w motocrossie: precyzyjnego momentu uruchomienia, przejechania przez bramkę startową, a następnie przyspieszania na prostej startowej. Dostępne są trzy ustawienia, tryb A przeznaczony jest do twardszych powierzchni, w których najważniejsze jest kontrolowanie uślizgu koła, tryb B dla normalnej nawierzchni szutrowej z dobrą trakcją i ustawienie "wyłączone".

Rama

RM-Z250 wyrobił już sobie opinię jednego z najzwrotniejszych motocykli crossowych, ale zasiedliśmy do dalszej pracy, by jeszcze bardziej ulepszyć go na sezon 2019. Rama i wahacz są zupełnie nowe, a w aluminiowej ramie zastosowano kwadratowe, puste profile, pozbywając się wewnętrznego żebra, redukując masę o 370 gramów i zwiększając sztywność skrętną o 10 procent. Poprawiło to stabilność i amortyzację wstrząsów. Zastosowanie nowego procesu hydroformowania aluminiowego wahacza pozwala uzyskać zwężający się przekrój poprzeczny bez żadnego spawania, dzięki czemu nowy zestaw jest równie sztywny w przypadku cieńszych ścianek, co pozwoliło na ujęcie kolejnych 80 gramów masy

Przednie tarcze hamulcowe

Cały ten zwiększony potencjał prędkości nie pomoże, jeśli nie będziesz w stanie zachować równowagi w trójkącie "Osiągi", więc na sezon 2019 wzmocniliśmy przedni hamulec RM-Z250. Średnica tarczy została zwiększona z 250 mm do 270 mm, a materiał klocka hamulcowego został zmieniony, aby uzyskać bardziej liniową charakterystykę reakcji, gdy hamujesz mocniej.

Podwójne wtryskiwacze

W układzie wtrysku paliwa RM-Z250 zastosowano dwa wtryskiwacze, zamiast pojedynczego, który może być zbyt mało wydajny, przy maksymalnym zapotrzebowaniu na moc. Główny wtryskiwacz zapewnia precyzyjne dawkowanie paliwa przy niskim obciążeniu jednostki, podczas gdy wtryskiwacz dodatkowy, uaktywnia się przy wyższych obrotach, zapewniając stosowną porcję paliwa. Ponadto, gdy główny wtryskiwacz pracuje teraz w pobliżu zaworu motylkowego w korpusie przepustnicy, co powoduje lepszą atomizację, ulokowanie wtryskiwacza pomocniczego w pobliżu filtra powietrza, daje więcej czasu na atomizację dawki paliwa i lepsze chłodzenie mieszanki, dla uzyskania większej mocy.

Układ kontroli startu

Nowy system S-HAC monitoruje pozycję przepustnicy i pozycję przekładni, aby dobrać czas zapłonu, zapewniając maksymalne przyspieszenie w czasie trzech kluczowych etapów startu w motocrossie: precyzyjnego momentu uruchomienia, przejechania przez bramkę startową, a następnie przyspieszania na prostej startowej. Dostępne są trzy ustawienia, tryb A przeznaczony jest do twardszych powierzchni, w których najważniejsze jest kontrolowanie uślizgu koła, tryb B dla normalnej nawierzchni szutrowej z dobrą trakcją i ustawienie "wyłączone".

Rama

RM-Z250 wyrobił już sobie opinię jednego z najzwrotniejszych motocykli crossowych, ale zasiedliśmy do dalszej pracy, by jeszcze bardziej ulepszyć go na sezon 2019. Rama i wahacz są zupełnie nowe, a w aluminiowej ramie zastosowano kwadratowe, puste profile, pozbywając się wewnętrznego żebra, redukując masę o 370 gramów i zwiększając sztywność skrętną o 10 procent. Poprawiło to stabilność i amortyzację wstrząsów. Zastosowanie nowego procesu hydroformowania aluminiowego wahacza pozwala uzyskać zwężający się przekrój poprzeczny bez żadnego spawania, dzięki czemu nowy zestaw jest równie sztywny w przypadku cieńszych ścianek, co pozwoliło na ujęcie kolejnych 80 gramów masy

Przednie tarcze hamulcowe

Cały ten zwiększony potencjał prędkości nie pomoże, jeśli nie będziesz w stanie zachować równowagi w trójkącie "Osiągi", więc na sezon 2019 wzmocniliśmy przedni hamulec RM-Z250. Średnica tarczy została zwiększona z 250 mm do 270 mm, a materiał klocka hamulcowego został zmieniony, aby uzyskać bardziej liniową charakterystykę reakcji, gdy hamujesz mocniej.

Zamów ofertę !

1
Podaj nam Twoje imię i nazwisko oraz e-mail lub numer telefonu, aby dealer mógł się z Tobą skontaktować

Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać najnowsze informacje związane z wybranym samochodem Suzuki oraz mieć szybki dostęp do naszych innych ofert i promocji, a także brać udział w działaniach związanych z badaniem Państwa satysfakcji jako klienta marki Suzuki, bardzo prosimy o zaznaczenie poniższych zgód.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 10 ("SMP") oraz wybranego przeze mnie dealera moich danych osobowych w celach:

W przypadku Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. wyrażam zgodę na:

W przypadku wybranego przeze mnie dealera wyrażam zgodę na: