Dwaj dziennikarze motoryzacyjni i dotychczasowi ambasadorowie Suzuki w Polsce tworzą PR Team odpowiedzialny za komunikację japońskiej marki.
Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to duet dziennikarzy i ekspertów świata motoryzacji. Dwa lata temu zostali ambasadorami Suzuki Motor Poland w kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”. W ramach PR Team Suzuki Motor Poland będą realizować działania związane z wizerunkiem oraz public relations marki Suzuki. Rafał Jemielita obejmuje funkcję rzecznika prasowego, konsultując działania z Jarosławem Maznasem. - Obaj panowie mają duże doświadczenie telewizyjne, pracowali w największych tytułach prasowych i w wielu mediach elektronicznych. Jako ambasadorowie marki zdecydowanie wpłynęli na wzmocnienie naszego wizerunku. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć współpracę i zaprosić ten dziennikarski duet do wspólnego budowania komunikacji całej gamy Suzuki, od samochodów przez motocykle po silniki zaburtowe. Rafał i Jarek nie tylko znają i rozumieją rynek, ale też cieszą się opinią wyważonych ekspertów. Cieszymy się, że będziemy pracować wspólnie – mówi Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Kreatywna dwójka będzie również promować zaangażowanie Suzuki Motor Poland w sponsoring dla rozwoju polskiego boksu, koszykówki, piłki nożnej oraz piłki ręcznej.
„Dzień narodzin wnuka jest dla każdego dziadka dniem szczególnym, ale nie dla każdego dziadka szczególny z tego powodu może być też samochód”
Dowiedz się więcejWprawdzie aura płata psikusy i od jakiegoś czasu w wielu miastach Polski mamy iście wiosenną pogodę, ale powrót zimy (a w końcu taką mamy porę roku) może być każdego dnia.
Dowiedz się więcejNa targach Auto Expo 2023 w Delhi zaprezentowano koncepcyjne, elektryczne Suzuki eVX.
Dowiedz się więcejDziś 11 stycznia o godz. 21.00 pierwszy gwizdek w katowickim Spodku zainauguruje mistrzostwa świata w piłce ręcznej zorganizowane przez Polskę i Szwecję. Początek ceremonii otwarcia w Spodku Katowice o godz. 20:25.
Dowiedz się więcej